Aito avioliitto yhdistys sai uuden tiedotussihteerin.

Aito avioliitto ry on saanut uuden tiedotussihteerin. Yhdistyksen hallitus päätti viime viikon kokouksessaan valita tehtävään Sarah Rizzon.

Sarah Rizzo on valmistunut v. 1997 kulttuurisihteeriksi ja hän on humanististen tieteiden kandidaatti. Rizzon opintoihin Helsingin Yliopistolla kuuluivat romaaniset kielet, sukupuolentutkimus ja kaunotaiteiden filosofia. Hänellä on myös sosiaali- ja terveysalan koulutus.

Rizzo on toiminut Aito avioliitto ry:n aktiivijäsenenä liki yhdistyksen perustamisvaiheista lähtien. Hän on aiemmin toiminut mm Mannerheimin Lastensuojeluliiton Puistolan paikallisyhdistyksen tiedottajana.

Tällä hetkellä Rizzo toimii eurooppalaisen kansalaisaloitteen Äiti, Isä & Lapset Suomen- koordinaattorina. Sarah Rizzo on kahden lapsen äiti.

Pasi Turunen jatkaa toistaiseksi tiedotustehtävissä Sarah Rizzon ohella.