Hyvä jäsenemme ja kannattajamme,

Aito avioliitto ry järjestää 16.11 klo 13.00-17.00 syystapaamisen jäsenilleen ja kannattajilleen Riihimäellä Lehmustien juhlatalolla (Lehmustie 1). Tule kuulemaan tapahtumaan ajankohtaisia puheita, muun muassa Tahdon 2020-aloitteen puuhamies Mika Murtoa keinoista puolustaa yhteistä sanan- ja uskonnonvapauttamme, avioliitto- ja perheasioiden kouluttaja ja nuorten valistaja Kalervo Aromäkeä sekä tapaamaan toisia Aito avioliitto yhdistyksen jäseniä ja kannattajia.

Tapahtumaan osallistuminen tapahtuu ennakkoon ostamalla (viim 11.11 mennessä) 5€:n hintainen lippu (sis. lounaan ja iltapäiväkahvin) verkkokaupastamme tai maksamalla maksun tilisiirrolla tilille

FI45 3131 1001 4283 03 ja viestikenttään puhelinnumero sekä ”Syystapaaminen 2019.”

Tapahtumapaikka on aivan Riihimäen lasitehtaan tuntumassa, 3-tien varrella. Paikan piha-alueella on runsaasti maksutonta parkkitilaa. Matkaa Riihimäen rautatieasemalta on 2,8 km. Alempana on kartta, jota klikkaamalla aukeaa Google Maps.

Muistetaan, että vain yhdessä toimimalla pystymme tehokkaasti puolustamaan oikeuttamme ilmaista vakaumuksemme aidon avioliiton, lapsen oikeuksien ja sukupuolikäsityksen kohdalla!

Nähdään siis Riihimäellä!

Syysterveisin,