Upea ja ajankohtainen SYYSJUHLA 2016 Helsingissä! – Varmista paikkasi ja ilmoittaudu mukaan jo nyt!

Kutsumme kaikkia Aito avioliitto -yhdistyksen työn ystäviä ja tukijoita mukaan ainoalaatuisen ajankohtaiseen ja asiantuntevaan syysjuhlaamme Helsingissä 24.9. Ilmoittaudu heti, sillä paikkoja on rajatusti ja osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumisen. Tarkemmat tiedot alempana.

Ulkomaisena asiantuntijavieraana juhlassamme on professori MARK REGNERUS, Yhdysvalloista. Regneruksen vuonna 2012 julkaisema tieteellinen tutkimus samaa sukupuolta olevien parien kodissa kasvaneista lapsista herätti laajaa huomiota ja paljon keskustelua. Syysjuhlassamme saamme siten kuulla todellista kansainvälistä asiantuntijatietoa siitä, mitä johtopäätöksiä tieteellisistä tutkimuksista voidaan tehdä samaa sukupuolta olevien parien lapsien kehityksestä sekä isän ja äidin merkityksestä lapselle yleensä. Regneruksen vierailu on ainoalaatuinen maassamme ja tulee varmasti herättämään keskustelua meilläkin. Hän myös vierailee eduskunnassa Familia-verkoston vieraana. Mark Regnerus on sosiologian professori Teksasin yliopistossa Austinissa, tutkija yliopiston Väestötutkimuksen keskuksessa, sekä vanhempi tutkija Perheen ja kulttuurin tutkimus-instituutissa Austinissa. Regneruksesta voit lukea lähemmin osoitteesta: http://www.markregnerus.com

Aika: Lauantai 24.9. klo 16-18.
Paikka: Kalliolan Settlementtitalo, Sturenkatu 11, Helsinki.
Osallistumismaksu: 20 EUROA / hlö, sisältää osallistumisen ja juhlakahvituksen.
Ilmoittautuminen: Sitova ilmoittautuminen tapahtuu ostamalla ennakkoon HOLVI -verkkokaupasta 20 euron hintaisen tuotteen ”Syysjuhla 2016” (https://holvi.com/shop/AitoAvioliitto/)

Puhujina: Professori Mark Regnerus (TULKATAAN SUOMEKSI), professori Tapio Puolimatka, Susanna Koivula (Aito avioliitto ry pj), Sarah Rizzo (eurooppalaisen Äiti, Isä&Lapset -kansalaisaloitteen koordinaattori), Pasi Turunen (Aito avioliitto ry:n tiedotussihteeri).

Tätä tapahtumaa et halua jättää väliin!

TERVETULOA

Syysjuhlaamme edeltää samana päivänä järjestettävä mielenilmauskulkue, jonka valmistelut ovat käynnissä ja johon odotamme osallistujia myös maakunnista. Kulkue lähtee liikkeelle Senaatintorilta, Helsingistä klo 14.00  Osallistumismaksu koskee vain syysjuhlaan osallistumista.

Lue Tapio Puolimatkan kirjoitus: Kiistelty perhetutkija Mark Regnerus Suomeen

Lue Aito avioliitto ry:n sivuilta professori Regneruksen artikkeli ”Uusi tutkimus samaa sukupuolta olevista pareista paljastaa, että lapset voivat parhaiten äidin ja isän kanssa.”