Tule suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta – Kiljava opisto 16.1.2016

Aito avioliitto ry:n varsinaisille jäsenille tarkoitettu strategiapäivä lauantaina 16.1.2016 klo 13-18 KILJAVAN OPISTOLLA, Nurmijärvellä. Tule mukaan. Osallistu ja vaikuta. Kerromme myös vaikuttamistyöstä eduskunnassa sekä eurooppalaisesta kansalaisaloitteesta. Päivän hinta 30€ (sis. ruokailu). Edellyttää sitovan ennakkoilmoittautumisen 7.1.2016 mennessä (ohjeet alla).

Kutsumme jäsenmaksun suorittaneet varsinaiset jäsenet tärkeään yhteiseen strategiapäivään lauantaina 16.1.2016. Paikkana on KILJAVAN OPISTO Nurmijärvellä (Kotorannantie 49, 05250 Kiljava).

Päivän aikana kerromme kansalaisaloitteen etenemisestä sekä yhdistyksen toiminnan tavoitteista ja suunnitelmista alkavalle vuodelle. Kerromme vaikuttamistyöstä eduskunnassa, koulu- ja vanhemmuustyöstä sekä eurooppalaisesta kansalaisaloitteesta. Vietämme toistemme kanssa myös aikaa jakaen ajatuksia, ehdotuksia ja ideoita toiminnan kehittämisestä.

Suorita ilmoittautumismaksu kätevästi Aito avioliitto -yhdistyksen Holvi -palvelussa.Holvi_tuotekuva_kiljava

ILMOITTAUTUMINEN: Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista, joka tapahtuu maksamalla Aito avioliitto –yhdistyksen HOLVI –verkkokaupassa osallistumismaksun 30€/hlö (https://holvi.com/shop/AitoAvioliitto). Valitse Holvissa tuote: ”Strategiapäivä 16.1.2015 Kiljavanrannassa Nurmijärvellä.” Ilmoittautumiset 7.1.2016 mennessä.

Kiljavalla voi myös halutessaan yöpyä. Mahdollinen yöpyminen maksetaan paikanpäällä (Yöpymisen hinnat ovat 86 €/2 hengen huone ja 71 € / yhden hengen huone. Aamiainen kuuluu hintaan. Majoittumisen voi varata Hotelli Kiljavanrannan nettisivuilta http://www.kiljavanranta.fi )

Aloitamme yhteisen strategiapäivän klo 13 yhteisellä lounaalla.

Tarkempi ohjelma alla:

—————-

13.00 YHTEINEN LOUNAS

14.00 YHTEINEN STRATEGIAPALAVERI

Alustukset:

– Vaikuttamistyö eduskunnassa
– Koulu- ja vanhemmuustyöryhmän alustus
– Euroopan laajuisen kansalaisaloitteen alustus
– Vaikuttamistyö kirkon sisällä

15.30 ILTAPÄIVÄKAHVIT

– Aivoriihi ja toiminnan ideointia pienryhmissä
– Pienryhmien idoiden purku ja keskustelu

18.00 PÄÄTÖS

Mahdollisus saunomiseen (200 € / 2 tuntia) ja iltapalaan, jotka tilataan paikan päällä erikseen halukkaiden määrästä riippuen.

——-

Sinun mielipiteesi on tärkeä! Jos olet yhdistyksen varsinainen jäsen tule mukaan – osallistu ja vaikuta!