Poliisista, päivää!

Poliisista päivää, teitä epäillään viharikoksesta.
Olette jakaneet Twitterissä ja Facebookissa tekstin ja kuvan, joista ilmiselvästi puuttuu setasertifikaatti. Olette varmasti tietoisia siitä, että valtakunnassamme on julistettu Pride-rauha. Toimintanne on järkyttänyt tätä rauhaa, ja se on yksistään paheksuttava asia. Me poliisista huomasimme myös, että profiilikuvistanne puuttui menneen sesongin pakkoraidat. Missä muuten olitte Pride-marssin aikaan? Mutta, palataan nyt tähän jakamaanne hälyttävään materiaaliin. Se on syvästi loukannut ihmisiä, joilla on toisenlainen näkemys teidän kanssanne.

Ymmärrettähän, että ei ole oikein julkisesti kritisoida mitä tasa-arvoisinta avioliittolakia, tai silittää vastakarvaan sukupuolen moninaisuus- aatetta? Olette osoittaneet vähemmän julkista hyväksyntää Pride-sesongin riemuja kohtaan, kuin jokaisen kunnon lainkuuliaisen kansalaisen suoranainen velvollisuus on tänä suvaitsevaisuuden ja vapauden aikakautena. Kirkkovaltuutettuna olette menneet kysymään ylpeästi luterilaiselta kirkolta, voiko sen arvoperustalta olla mukana  juhlimassa Pride-kansan joukossa?  Jo tämä kysymys osoittaa pahansuopaisuutta vähemmistöjä kohtaan!

Tekonne motiivin haluamme varmistaa seuraavaksi. Tietoomme on tullut varsin erikoinenkin vaihtoehto. On esitetty epäilys, että teillä olisi mahdollisesti sydämen vilpitön halu seurata tätä Vapahtajaanne, ja että olisitte huolissanne iankaikkisista sieluista sekä kirkosta, joka kirkkolain mukaan pitäisi tunnustaa Raamatun muuttumatonta Sanaa muuttuvina aikoina.

Poliisi jatkaa  edelleen tutkintaansa siitä, saako sanan- ja uskonnonvapauden perusteella siteerata Raamattua seksuaalieettisissä kysymyksissä. Pyydämme teitä saapumaan poliisiasemalle kuulusteluihin 1.11.2019 klo 11.15. Olkaa hyvä, ja ottakaa mukaan myös rikosväline, henkilökohtainen Raamattunne.  Mahdollista rikoskumppanianne Paavalia, emme ole tavoittaneet. Poliisin erityinen karhuryhmä etsii häntä parhaillaan Kauniaisista.

Näkemiin!

– –