Lapsen oikeudet 2019 kunniadiplomi seitsemälle oriveteläiselle kaupunginvaltuutetulle

Aito avioliitto ry haluaa kiittää lapsen oikeuksien edistämisestä ansioituneita henkilöitä tai tahoja Lapsen oikeuksien päivänä. Vuoden 2019 kunniamaininta menee Oriveden kaupunginvaltuutetuille Sami Kymäläinen (ps), Pekka Tuhkanen (kesk), Kirsi Mäkinen (kd), Jussi Viljanen (kok), Henry Ingraeus (kok), Kimmo Vihusaari (kok) ja Sebastian Toukola (kok).

Kaupunginvaltuutetut ovat esimerkillisesti ja rohkeasti puolustaneet totuudenmukaista sukupuolikäsitystä kaupungin päätöksenteossa, hallinnossa ja kouluopetuksessa. Lisäksi valtuutetut ovat aloitteellaan tukeneet lasten ja nuorten kasvurauhaa sekä vanhempain oikeuksia.

Diplomi postitetaan asianomaisille. Aito avioliitto ry toivottaa kunniamaininnan saaneille Oriveden kaupungin valtuutetuille ja kaikille yhdistyksen työn ystäville hyvää Lapsen oikeuksien päivää 20.11.2019!

Liite: Kaupunginvaltuutettujen tekemä aloite