Aito avioliitto -Helsinki kiertue 7.-29.9.2015

Aito avioliitto-nimienkeruukampanja jatkuu nyt Helsingin lähiöissä Itä-Helsingissä, Pasilassa ja Pohjois-Helsingissä.

Helsinki-kiertue huipentuu Helsingin keskustassa 27.9 järjestettävään Aito avioliitto -yhteistapahtuman. Kiertueen tarkoituksena on kerätä kannatuksia kansalaisaloitteelle, jossa esitetään avioliiton säilyvän miehen ja naisen välisenä ja lapsen oikeuden äitiin ja isään säilytettäväksi Suomen lainsäädännössä (https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175).

Kansalaisaloite on tähän mennessä kerännyt yli 80 000 kannatusilmoitusta.

Vieraiksi Helsinki-kiertueelle ovat lupautuneet kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps), KD:n puheenjohtaja Sari Essayah, kansanedustaja Peter Östman (kd) ja europarlamentaarikko Hannu Takkula. Lisää julkisuudesta tunnettuja vieraita varmistuu kiertueen aikana. Muusikko Pekka Simojoki vieraili teltalla 9.9.2015. Ajantasaiset tiedot vieraista löytyvät yhdistyksen nettisivulta www.aitoavioliitto.fi sekä Facebook tapahtuma-sivulta: https://www.facebook.com/events/1644549852497188/

Tiedotusvälineitten edustajat ovat tervetulleita haastattelemaan Aito avioliitto -kiertueen vieraita. Kiertue-aikataulu ja vieraiden esiintymiset liitteessä. Kaikkien lupautuneitten vieraitten vierailuajankohta ei vielä ole varmistunut, mutta ilmoitamme siitä alla olevassa listassa kun ajankohta selviää. Tervetuloa.

Aito avioliitto Helsinki-kiertue

9.9., 10.9 klo 10-17 Puotila Rusthollarintie – Klaavuntie

9.9 Vieras: muusikko Pekka Simojoki klo 10-12

11.9 klo 10-17 Pasila Veturitori

19.9. Vieras: Sari Mäkimattila klo 12-14, Myllypuro

24.9. Vieraina Ala-Malrmin torilla n. klo 10.30  Romano Mission toiminnanjohtaja Tuula Åkerlund.

25.9 ViERAS: KD:n pj. Sari Essayah, klo 10-11, Ala-Malmin tori

Kiertuepaikat

9.9., 10.9 klo 10-17 Puotila Rusthollarintie – Klaavuntie

11.9 klo 10-17 Pasila Veturitori