PS-nuoret vaativat totuutta esiin kouluopetuksessa

Perussuomalainen Nuoriso julkaisi uuden artikkelin kritisoiden perusopetuksesta julkisuudessa käytettyjä puheenvuoroja, joissa oli vaadittu sateenkaariseksin opetusta kouluissa ja kiistetty totuus ihmisen kahdesta eri sukupuolesta.   PS-nuoret vaativat paluuta perusasioihin ja tervehenkisempään opetukseen kouluissa eli sitoutumaan biologiseen totuuteen ihmisen kahdesta eri sukupuolesta.

Pääsihteeri Eetu Saarenpää toteaa:

“Lasten opetuksessa tulisi pidättäytyä epäolennaisuuksista. Sukupuolet ovat olemassa syystä: perheen perustamista varten. Prosessissa ei ole kolmansia pyöriä. Mikään tahto maailmassa, mikään määrä “edistyksellistä” rajoja ja normeja rikkovaa ideologiaa ei tätä tosiasiaa muuta. Ihmiset ovat vähemmän yllättäen rajallisia otuksia, jotka eivät itsemäärittelyn voimallakaan kaikkeen taivu. On monenlaisia miehiä ja naisia, muilla ei oikein edes nimeä. Mitä ne ovat? Mitä ne tekevät?”.

Lisäksi todetaan, että useamman kuin kahden sukupuolen olemassaolon puolesta ei ole ainuttakaan biologista todistetta, joten sukupuolen binäärisyys tulee opettaa peruskoululaisille itsestään selvänä tosiseikkana.

Totuutta kannattaa tuoda esiin

Artikkeli tuo kiitettävällä tavalla esiin totuuden ihmisen luonnollisesta biologisesta olemuksesta. Se vastaa kysymykseen, miksi ihmisellä on sellainen binäärinen ominaisuus, kuin sukupuoli.   On hyvin haitallista levittää ideologisia käsityksiä, että sukupuolia olisi enemmän kuin kaksi tai että se olisi jotain muuta, kuin ihmisen pysyvä synnynnäinen ominaisuus. Ilmausta ”sukupuolen moninaisuus” on levitetty koulumaailmaan hyvin virheellisellä tavalla. Mistä tuossa vääristelyssä oikeastaan on kysymys, löytyy täältä.

Olemme kirjoittaneet yhdistyksemme sivuilla useampiakin artikkeleita siitä, miten ideologisesti vääristyneitä, poliittisesti värittyneitä ja totuuden vastaisia jotkut kouluopetukseen tarkoitetut oppimateriaalit ovat. Artikelimme koskien virheellistä oppimateriaalia ihmisen sukupuolesta löytyy täältä ja esimerkki äidinkielen opetukseen tuodusta puuduttavan yksipuolisesta ja kyseenalaisesta materiaalista löytyy täältä.   Kuulimme myös juuri ”Aito avioliitto radio” -ohjelmassamme jaksossa ” Vanhempien oikeudet ja millaista on nykyään koulussa”, miten ideologisen tyrkyttäviä ja rasittavia äidinkielen lukiokurssin pakollisesti luettavat kirjat ovat. Ei riitä, että pakollisia oppimateriaaleja on täytetty sateenkaaripropagandalla. Ystävän päivänä Vaskivuoren lukion aula Vantaalla oli täytettu sateenkaari- ja seksuaalivähemmistölipuilla. Varsinainen provokaatio, joka ei todellakaan edusta kaikkien vakaumusta ja näkemystä.  Ystävyys itsessään on hieno asia, mutta sen yksipuolinen politisointi ja yhden ryhmän korottaminen tuolla tavalla on uskomattoman mautonta ja epäasiallista toimintaa oppilaitokselta. Voit kuunnella ilmaiseksi radiosta jo lähetettyjä jaksoja Patmoksen arkistosta, kun ensin teet tunnuksen itsellesi ja sen jälkeen kirjaudut sinne.

Tekaistut väitteet ihmisen kahta sukupuolta vastaan

Usein kuulee verukkeita, joiden perusteella puhutaan kolmannesta (tai useammasta) sukupuolesta. Nämä voisi jakaa karkeasti kahteen luokkaan:

1)  Väitetään vaikkapa, että ”luokallani on tyttö, joka on muuta sukupuolta” ja sitten haukutaan niitä, jotka ”ei tiedä, että on muita sukupuolia”.  Tuollaisen väitteen esittäjä tuo kuitenkin esiin pelkästään oman sekaannuksensa ja tietämättömyytensä biologian perusasioista. Jos tuntee, uskoo, luulee tai kokee olevansa jotain muuta, kuin miksi on syntynyt, niin vika on varmasti silloin jossain ihan muussa, kuin sukupuolessa.

2)  Väitetään, että syntyyhän niitä lapsia, joilla ”ei ole sukupuolta”.  Tuossa väitteessä ollaan jälleen huhupuheiden syvimmässä metsässä.  Oikea ilmaus olisi, että erittäin harvoin syntyy lapsi, jolla on jotain vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksia tai muu fysikaalinen epämuodostuma sukuelinten alueella.  Tuosta käytetään nykyään lyhennettä ”DSD”, joka ei tarkoita sen ihmeellisempää asiaa, kuin sukupuolen kehityksen häiriö.  Yksi epämuodostuma monien muiden joukossa eikä mikään ”kolmas sukupuoli”.

Kouluopetuksen oppisisältöihin on tuotu paljon ideologisia näkemyksiä

Vanhemmalle ikäluokalle on tuttua, että ennen saatettiin sanoa nuorelle: ”Menehän sinne kouluun oppimaan.”  Tietojen ja taitojen opetus oli kohtalaisen hyvällä mallilla, jos nyt unohdamme Pirkkalan monisteen sekä toistuvan pelottelun raakaöljyn loppumisesta.

Nykyään joutuu sanomaan lapselle ja nuorelle, että opiskelehan taitoja koulussa, mutta älä vaan ota vastaan sitä propagandaa oppimateriaaleissa ja videoissa.