NYT on aika uusia jäsenyys tai liittyä Aito avioliitto-yhdistyksen jäseneksi vuodelle 2022!

Hyvää alkanutta vuotta 2022 hyvä jäsenemme tai kannattajamme!

Kiitos vahvasta tuestasi yhdistyksemme toiminnalle menneenä vuonna.  Uusi vuosi on alkanut ja on aika kertoa hieman vuosittaisesta jäsenmaksustamme.

Ensisijainen menettely on kirjata omat tiedot ja maksaa jäsenmaksu verkkokaupassamme. Jäsenmaksun voi maksaa vielä verkkokaupassa ollessaan pankkitililtään tai luottokortilla. Siellä voi valita myös, että käyn itse maksamassa maksun pankissa myöhemmin. Maksoitpa jäsenyyden heti verkkokaupassa tai perässä pankissa, silti toivomme, että mahdollisimman moni kirjaisi omat tietonsa verkkokaupassa, jolloin tieto jäsenyydestä menee suoraan jäsenrekisteriimmekin ja kaikki tarvittavat tiedot ovat heti järjestyksessä.

Ymmärrämme myös niitä jäseniä, jotka eivät pysty itse käyttämään tietokonetta tai älypuhelinta jäsenyytensä kirjaamiseen verkkokaupassa ja haluavat pelkästään maksaa pankissa. Tällöin toivomme kuitenkin tarkkuutta maksuvaiheessa: Tarvitsemme maksajan yhteystiedot voidaksemme pitää kirjaa jäsenistämme, pelkkä maksajan nimi ei riitä jäsenyyden kirjaamiseen. Sen lisäksi tilinumeron tulee olla oikea eli jäsenmaksuillemme tarkoitettu. Se on eri tilinumero kuin lahjoitustilimme!
Ohessa on ohjeet vielä kumpaakin tapaukseen sekä jäsenmaksulajiemme esittely kunkin hintoineen:

1) Maksuohje normaalitilanteessa:
Kirjaa oma jäsenyytesi verkkokaupassa ostamalla jäsenyys ja maksa verkkokaupassa saman tien pankkitililtäsi tai luottokortilla. Mikäli maksat vasta myöhemmin pankissa (verkkokauppa kertoo oikean tilinumeron, jos valitsen siellä maksamisen myöhemmin), niin pystymme vahvistamaan jäsenyyden vasta kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

2)  Maksuohje vain niille, jotka eivät pysty käyttämään tietokonetta tai älypuhelinta:
Maksa jäsenyys pankissa tilille FI45 3131 1001 4283 03 ja muista merkitä yhteystietosi (osoite ja puhelin sekä sähköposti jos on) viestikenttään sekä ”jäsenyys 2022”. Ilman yhteystietoja emme pysty kirjaamaan jäsenyyttä maksun saapumisen jälkeen oikealle henkilölle.  Tiedotteemme tulevat sähköpostilla.

Varsinainen jäsen sitoutuu yhdistyksen toiminta-ajatukseen, voi osallistua vuosikokoukseen ja halutessaan myös asettua ehdolle yhdistyksen hallitukseen. Toivotamme uudet jäsenet hallitukseen lämpimästi tervetulleiksi. Otathan yhteyttä sähköpostilla ajoissa ennen vuosikokoustamme keväällä, jos olet kiinnostunut hallitustyöskentelystä.

Kannattajajäsen tukee yhdistyksen taloutta ja voi halutessaan osallistua vapaaehtoistoimintaamme omien mahdollisuuksiensa mukaan. Kannattajajäsenyys ei anna äänivaltaa vuosikokouksessa eikä mahdollisuutta asettua ehdokkaaksi hallitukseen.

Yhteisöjäsenyys on kannattajajäsenyyden kaltainen. Se sopii esimerkiksi yrityksille.

Yhdistyksen toiminta on vapaaehtoista kansalaistoimintaa jäsenyyden tyypistä riippumatta.

Olemme kiitollisia jäsenyydestäsi varsinkin, koska jäsenmaksut ovat tärkeä yhdistyksemme tulonlähde. Lisäksi toivotamme vapaaehtoiset lämpimästi mukaan edistämään toimintaamme, kukin lahjojensa ja kykyjensä mukaan!

Kiitos tuestasi jäsenenämme!

Vuodenalkuterveisin,