”Onneksi olkoon, se on poika tai onneksi olkoon, se on tyttö!”

Alapuolella olevalla videolla lastenlääkäri, Tohtori Michelle Cretella kertoo, miten vaarallista (trans)gender ideologia on lapsiin kohdistettuna. Videon alapuolella on tarjolla kaikki suomenkieliset tekstitykset niille, joilla ne eivät syystä tai toisesta näy.

”Onneksi olkoon, se on poika, tai onneksi olkoon, se on tyttö!”

Oltuani lähes 20 vuotta lastenlääkärinä tuo on se tapa, jolla monet potilassuhteeni ovat alkaneet. Kehomme määrää sukupuolen. Sukupuoli ei ole itse valittavissa. DNA määrittää sukupuolen hedelmöityksessä. Se on leimattu jokaiseen soluumme.

Ihmisen sukupuoli on binäärinen (=kaksi erilaista). Saat joko normaalin Y-kromosomin ja kehityt mieheksi, tai jäät ilman sitä, jolloin kehityt naiseksi. On olemassa ainakin 6500 geneettistä eroa miehen ja naisen välillä. Hormoonit ja lääketieteelliset leikkaukset eivät pysty muuttamaan tätä.

Huomaa, että identiteetti puolestaan ei ole biologinen vaan psyykkinen ominaisuus. Identiteetti liittyy ajatteluun ja tuntemiseen. Tunteet ja ajatukset eivät ole biologian kaltaisesti kiinteästi ohjelmoitu. Ajattelumme ja tunteemme voivat olla tosiasiallisesti oikeita tai tosiasiallisesti vääriä.

Esimerkiksi, jos menen lääkäriin tänään ja sanon: ”Hei, olen Margaret Thatcher,” niin lääkärini toteaa heti minun olevan harhainen ja määrää lääkkeitä psykoosiin. Sen sijaan, jos kävelisin sisään ja sanoisin ”olen mies.” lääkärini vastaisikin ”Onneksi olkoon, sinä olet transgender!

”Jos sanoisin ”haudon itsemurhaa,” ”olen amputoitu henkilö mutta olen vangittuna normaaliin kehoon,” ”olkaa niin kilttejä ja amputoikaa jalkani pois” niin saisin diagnoosin: Kehon identiteetin  yhtenäisyyden epäjärjestys.

Mutta jos menisin samalle lääkärille sanoen ”olen mies. Antakaa minulle lähete molempien rintojen poistoon”…niin lääkärini tekee sen.

Niin, useimpien valtavirtaan kuuluvien lääketieteellisten organisaatioiden mukaan, jos haluat leikkauttaa pois terveen käden tai terveen jalan, olet mieleltäsi sairas. Mutta:  Jos haluat leikkauttaa pois terveet rinnat tai peniksen, olet transsukupuolinen.

Ollaanpa asiassa selkeitä: Kukaan ei synny transgenderiksi. Jos transidentiteetti olisi pysyvästi koodattu ominaisuus aivoissamme ennen syntymää, niin identtisillä kaksosilla olisi 100% sama identiteetti. Mutta ei, heillä ei ole.

Potilaani, pieni poika jota kutsumme nimellä Andy. Ikävuosien 3 ja 5 välillä hän lisääntyvässä määrin leikki tyttöjen leluilla tai leluilla, jotka mielletään tyttöjen leluiksi ja alkoi sanoa olevansa tyttö. Ohjasin vanhemmat ja Andyn terapiaan. Joskus vanhempien mielisairaus tai lapsen hyväksikäyttö saattavat olla vaikuttavia tekijöitä. Yleisempää on, että lapsi on hahmottanut perhedynamiikan väärin ja sisäistänyt väärän uskomuksen. Kesken vastaanoton Andy työnsi syrjään leluauton, piteli Barbia ja sanoi: Äiti ja isä, te ette rakasta minua, kun olen poika. Terapisti käsitti, että Andyn ollessa 3 vuotta syntyi hänen siskonsa, jolla oli erityistarpeita. Tyttö vaati merkittävästi enemmän vanhempien huolenpitoa ja huomiota. Andylle syntyi väärä kuva asiasta: Äiti ja iskä rakastavat tyttöjä.  Jos haluan heidän rakastavan minua jälleen, minun pitää olla tyttö! Perheterapialla Andyn tila parani. Nykyään Andyn vanhemmille kerrottaisiin jotain aivan muuta: ”Tämähän on, mitä Andy oikeasti on.  Teidän pitää muutta hänen nimensä ja varmistaa, että kaikki kohtelevat häntä tyttönä. Muuten hän tekee itsemurhan.”

Andyn lähestyessä murrosikää asiantuntijat laittavat häneen puberteetin estoaineita, jotta hän jatkaisi tyttönä olon jäljittelyä. Asiantuntijat vakuuttelevat meille: Ei haittaa, että emme ole koskaan testanneet puberteetin estoaineita biologisesti normaaleilla lapsilla. Ei sillä ole väliä, että kun pysäytysaineita on käytetty miesten eturauhassyövän hoitoon ja naisten gynekologisiin ongelmiin, ne aiheuttavat muistihäiriöitä. Emme tarvitse testausta. Meidän pitää pysäyttää hänen fyysinen kehitys nyt tai muuten hän tekee itsemurhan. Mutta kun tämä ei ole totta.

Sen sijaan, jos tukisimme lapsia pysymään omassa biologisessa sukupuolessa läpi murrosiän, valtava enemmistö sukupuolihämmennystä kokevista lapsista paranisi. Kyllä, me kemiallisesti kastroimme murrosikäisiä lapsia puberteetin estoaineilla. Sitten me myös steriloimme pysyvästi monet heistä antamalla vastakkaisen sukupuolen hormoneja. Vastakkaisen sukupuolen hormonit ovat estrogeeni ja testosteroni. Ne aiheuttavat nuorille lapsille riskin sydän sairauksiin, sydänkohtauksiin, sokeritautiin, syöpiin ja juuri niihin erittäin tunnepitoisiin ongelmiin, joita asiantuntijat väittivät estävänsä.

P.S. Jos tyttö, joka väittää itsepintaisesti olevansa mies ja on käyttänyt testosteronia liki vuoden ajan,  niin hän pääsee rintojen poistoleikkaukseen 16 vuotiaana. Kuitenkin,  Amerikan lastenlääkäreiden liitto AAP ( American Academy of Pediatrics) äskettäin antoi julkilausuman, joka kehottaa lastenlääkäreitä varoittamaan teini-ikäisiä tatuoinneista, koska tatuoinnit ovat oleellisesti pysyviä ja voivat aiheuttaa arpia.

Mutta: Tämä sama AAP tukee 110-prosenttisesti, että 16 vuotias tyttö voi leikkauttaa pois molemmat rintansa, vieläpä ilman vanhempien suostumusta kunhan tyttö vain itsepintaisesti väittää olevansa mies ja on käyttänyt testosteronia päivittäin vuoden ajan.

Ollaksemme selväsanaisia: Kaikkien lasten aivopesu esikoulusta eteenpäin valheella, että he voisivat olla vangittuja väärään kehoon sekoittaa lapsen perustavaa laatua olevan kyvyn arvioida todellisuutta. Jos lapsi ei voi luottaa oman kehonsa todellisuuteen, mihin tai keneen sitten voi luottaa? Transgenderideologia kouluissa on psykologista väkivaltaa, joka usein johtaa kemialliseen kastrointiin, sterilisointiin ja kirurgiseen silpomiseen.

Jos tuo ei ole lasten pahoinpitelyä, hyvät naiset ja herrat, niin mikä sitten on?

***

Videon on suomeksi kääntänyt Arto Jääskeläinen American College of Pediatricians-järjestön luvalla.