Aito avioliitto ry tavattavissa opetus- ja kasvatusalan Educa 2019 -messuilla Helsingissä!

Kuva: shutterstock.com

Aito avioliitto ry on Educa 2019-messuilla mukana 25-26.1.2019 Helsingin Messukeskuksessa. Educa-messut ovat johtava opetus- ja kasvatusalan tapahtuma, joka koostuu Suomen suurimmasta alan näyttelystä ja opetusalan ammattijärjestön OAJ:n järjestämästä korkeatasoisesta, kävijöille veloituksettomasta luento-ohjelmasta. Vuoden 2019 messujen pääteema on  Opettaminen – viestintää ja vuorovaikutusta. Muita teemoja ovat esimerkiksi monilukutaito, yhteisöllisyys ja osallistaminen oppimisessa, opettajan ja oppilaan hyvinvointi ja turvallisuus.

Aito avioliitto- yhdistys pitää messuilla esillä lapsen oikeuksia, opettajien ja vanhempain kasvatusoikeuksia, sukupuolikäsityksen perusteita, avioliiton merkitystä sekä sanan- ja mielipiteenvapautta, joten tervetuloa kuulemaan näistä lisää ständillemme tai muuten pistäytymään sillä!

Tapahtumaan pääset veloituksetta sisään rekisteröitymällä kävijäksi joko ennakkoon netissä tai paikan päällä.

Tarvittaessa katso täältä tulo-ohjeet Messukeskukseen.

Olemme hallissa 6, osastonumero 6r90.

Nähdään messuilla!

Aito avioliitto ry.