Yhdistyksen uusi hallitus valittu vuodelle 2020-2021

Aito avioliitto yhdistyksen uusi hallitus kaudelle 2020-2021 on valittu:

• Puheenjohtaja ja rahastonhoitaja Arto Jääskeläinen
  • Varapuheenjohtaja Kaija Lehtinen
  • Sihteeri Veikka Mattila
  • Lisäksi 3 varsinaista ja yksi varajäsen.

Yhdistyksen toiminta on kehittynyt suotuisasti menneen kauden aikana. Yhdistyksen talous kasvoi ja yhdistyksen omat tekniset valmiudet paranivat oleellisesti. Kausi toi uusia, edelleen jatkuvia haasteita koronan vuoksi ja vuosikokouskin pidettiin pääosin etäkokouksena yhdistyksen omilla teknisillä välineillä.  Uutena asiana voimme nyt tarjota yhteisöjäsenyyttä yrityksille ja yhteisöille. Olemme myös juuri avanneet lahjoitusverkkokaupan yksittäisiä, pääosin yksityisten ihmisten lahjoituksia varten:

Lahjoitusverkkokaupassa voi tehdä välittömiä lahjoituksia verkkopankki- tai luottokorttimaksuina. Lahjoitukset erillinä pankkisiirtoina pankissa toimivat tämän rinnalla vanhaan tapaan.

Jäsenmaksujen maksamisen ja kannatustuotteidemme ostamisen voi tehdä normaalissa verkkokaupassamme:

Tukesi yhdistyksellemme on tärkeä ja olemme kiitollisia siitä. Se mahdollistaa toimintamme kasvun ja kehittämisen. Toivotamme yritykset ja yhteisöt tervetulleiksi liittymään yhteisöjäseneksemme sekä mainostamaan julkaisuissamme.