Yhdistyksen uusi hallitus valittu kaudelle 2023-2024

Uusi hallitus 2023

Aito avioliitto ry piti vuosikokoksen 20.5.2023 ja sitä seuraavan hallituksen järjestäytymiskokouksen.

Yhdistyksen hallitukseen valittiin 7 hallituksen varsinaista jäsentä ja yksi varajäsenen.  Kaudelle 2023-2024 on valittu:

• Puheenjohtaja Arto Jääskeläinen.
  • Varapuheenjohtaja Tuulikki Tepora.
  • Sihteeri Hanne Seestie.
  • Lisäksi 4 varsinaista ja yksi varajäsen.

Toiminnasta

Olimme ahkeria ja aktiivisia hyvin monilla paikkakunnilla vuonna 2022, täällä kertomus osasta niistä. Ihmiset lukuisissa yleisötilaisuuksissa olivat hyvin kiitollisia ja iloisia, että olimme tulleet sinne. Sanomamme näkyi ja huomattiin. Kauppaakin teimme yhdistyksemme tuotteilla, mutta yhdistyksemme hyvän viestin eteenpäin vieminen ja näkyvä esilläpitäminen on silti meille tärkein asia ja sydäntämme lähellä. Perheet, lapset ja nuoret tarvitsevat terveisiin arvoihin perustuvan puolustajan. Levitämme ja tuemme perhemyönteisyyttä Suomessa. Yhdistyksemme perhemyönteisyyskampanja eduskuntavaalien 2023 alla oli menestys!

Kesä lähestyy nopeasti ja yhdistyksemme viestin esilläpitämiselle mahdollisimman laajasti on vain kasvava tarve. Suomessa on tarjolla jopa haitaksi ja kiusaksi asti perhearvojemme vastaista ja nuorille haitallista viestintää. Tuo hyökkäävä ideologinen tarjonta kärjistyy kesäaikaan.

Yhdistyksemme sanoman esilläpidolle on tänä aikana selvästi suuri tarve. Pidämme lipun korkealla ja totuuden esillä. Tapaat meidät pian kesän avauksessa Hakaniemen maalaismarkkinoilla 4.6.2023, Valkeakosken markkinoilta 7.-8.6.2023 ja Toijalan markkinoilta 9.-10.6.2023 sekä ainakin kahdessa kesän isossa tapahtumassa: Maatalousnäyttely OKRA Oripäässä 5.-8.7.2023 ja Kristiinankaupungin suurmarkkinat 13.-16.7.2023.

Yhdistyksen tuottamia radio-ohjelmia voi kuunnella Radio Patmoksen kautta sekä menneitä jaksoja  arkistosta rekisteröitymällä ensin.

Tarvitsemme lisää varoja toimintaamme

Meitä motivoi tähän kansalaisjärjestötyöhön ennen kaikkea halu edistää hyviä, totuudenmukaisia ja oikeita asioita. Asioita, jotka ovat hyvin paljon yhteiskuntamme perustaa koskevia ja sitä säilyttäviä. Tavallinen miehen ja naisen muodostama perhe, avioliitto ja lapsen oikeus sekä isään että äitiin, ovat ajattomia välttämättömyyksiä terveelle ja elinvoimaiselle yhteiskunnalle.  Miehen ja naisen avioliitto ei ole ketään vastaan, vaan kaunis yhteiskuntamme peruspilari.
Olemme yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Raha ei ole meille arvo itsessään, vaan välttämätön väline, että voimme toteuttaa käytännön toimintaamme.  Yhdistyksemme tuotot vähenivät voimakkaasti Ukrainan sodan alkamisen jälkeen, mikä on inhimillisesti käsitettävää, mutta toimintamme kannalta ongelmallista.  Tarvitsemme lisää rahaa ja myös muunlaista apua ja tukea yhdistyksellemme.

Voit tukea työtämme usealla tavalla.  Yksityisille ihmisille helppo tie on antaa taloudellista tukea lahjoitusverkkokauppamme kautta:

Lahjoitusverkkokaupassa voi tehdä välittömiä lahjoituksia verkkopankki- tai luottokorttimaksuina. Lahjoitukset erillisinä pankkisiirtoina pankissa toimivat tämän rinnalla vanhaan tapaan ja toistuvat lahjoitukset kannattaa asettaa omassa verkkopankissa. Yhdistys hyväksyy myös testamentit.

Jäsenmaksujen maksamisen ja kannatustuotteidemme ostamisen voi tehdä normaalissa verkkokaupassamme:

Yhdistyksemme mainostuotteilla voit antaa näkyvyyttä yhdistyksemme hyville ja oikeille asioille.

Mainos alareunaan?

Näitä yhdistyksemme verkkosivuja, joilla olet,  seurataan laajasti. Oletko yrityksen edustaja tai yrittäjä?  Pienellä mainoksella sivujemme alareunassa on hyvä mahdollisuus löytää tuotteille tai palveluille maksukykyisiä tarvitsijoita. Toivotamme yritykset ja yhteisöt tervetulleiksi liittymään yhteisöjäseneksemme sekä mainostamaan julkaisuissamme.

Tavoitat meitä helpoiten yhdistyksemme asiakaspalvelun sähköpostin info(ät)aitoavioliitto.fi kautta sekä hallituksen jäsenet suoraan etunimi.sukunimi(ät)aitoavioliitto.fi -osoitteen kautta.

Olemme myös Facebookissa  https://www.facebook.com/avioliitto/