NYT on aika liittyä Aito avioliitto-yhdistyksen jäseneksi tai uusia jäsenyys vuodelle 2020!

Hyvää alkanutta vuotta 2020 hyvä jäsenemme tai kannattajamme!

Menneen vuoden 2019 aikana olemme aktiivisesti kehittäneet ja uudistaneet monia teknisiä ja käytännön toimintaa helpoittavia asioita yhdistyksessämme, joista vain osa näkyy ulospäin yhdistyksemme jäsenille.
Useille on tuttua verkkokauppamme toiminta-alustan muutos maaliskuussa 2019, jolloin myös sen ulkoasu muuttui ja tuotevalikoima laajeni. Yhdistyksellä on omat ja yhdistyksen itse hallinnoimat järjestelmät sähköpostille, jäsenjulkaisuille ja webbijulkaisuun. Uuden kirjanpito-ohjelmamme käyttöönotto toi mukanaan verkkolaskutuksen ja varastomme keskitettiin palvelemaan sujuvaa verkkokaupan toimintaa. Uusinta kameravalvonta- ja automaattihälytystekniikkaa asennettiin turvaamaan ja varmistamaan yhdistyksemme häiriötöntä toimintaa.
Verkkokauppamme uudistus helpotti ja yksinkertaisti myös vuosittaisen jäsenmaksun maksamista. Nykyinen ensisijainen menettely on maksaa jäsenmaksu verkkokaupassamme. Jäsenmaksun voi maksaa vielä verkkokaupassa ollessaan pankkitililtään tai luottokortilla. Siellä voi valita myös, että käyn itse maksamassa maksun pankissa myöhemmin. Maksoitpa jäsenyyden heti verkkokaupassa tai perässä pankissa, silti toivomme, että mahdollisimman moni kirjaisi tietonsa verkkokaupassa, jolloin tieto jäsenyydestä menee suoraan jäsenrekisteriimmekin ja kaikki tarvittavat tiedot ovat heti järjestyksessä.

Ymmärrämme myös niitä jäseniä, jotka eivät pysty itse käyttämään tietokonetta jäsenyytensä kirjaamiseen verkkokaupassa ja haluavat pelkästään maksaa pankissa. Tällöin toivomme kuitenkin tarkkuutta maksuvaiheessa: Tarvitsemme maksajan yhteystiedot voidaksemme pitää kirjaa jäsenistämme, pelkkä maksajan nimi ei riitä tuohon tarkoitukseen. Sen lisäksi tilinumeron tulee olla oikea eli jäsenmaksuillemme tarkoitettu. Se on eri tilinumero, kuin lahjoitustilimme!

Maksuohje normaalitilanteessa:
1) Kirjaa oma jäsenyytesi verkkokaupassa ostamalla jäsenyys ja maksa verkkokaupassa saman tien pankkitililtäsi tai luottokortilla. Mikäli maksat vasta myöhemmin pankissa (verkkokauppa kertoo oikean tilinumeron, jos valitsen siellä maksamisen myöhemmin), niin pystymme vahvistamaan jäsenyyden vasta kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Maksuohje vain niille, jotka eivät pysty käyttämään tietokonetta tai älypuhelinta:
2) Maksa jäsenyys pankissa tilille FI45 3131 1001 4283 03 ja muista merkitä yhteystietosi (osoite ja puhelin sekä sähköposti jos on) viestikenttään sekä ”jäsenyys 2020”. Ilman yhteystietoja emme pysty kirjaamaan jäsenyyttä maksun saapumisen jälkeen oikealle henkilölle.  Tiedotteemme tulevat sähköpostilla.

• Varsinainen jäsen (40€, alennukseen oikeutetut 30€)  tai
  • Kannatusjäsen (20€).

Varsinainen jäsen sitoutuu yhdistyksen toiminta-ajatukseen, voi osallistua vuosikokoukseen ja halutessaan myös asettua ehdolle yhdistyksen hallitukseen. Eläkeläiset, opiskelijat, työttömät ja varusmiehet ovat oikeutettuja jäsenmaksun alennukseen. Kannattajajäsen tukee yhdistyksen taloutta ja voi halutessaan osallistua vapaaehtoistoimintaamme omien mahdollisuuksiensa mukaan. Yhdistyksen toiminta on vapaaehtoistoimintaa jäsenyyden tyypistä riippumatta.

Olemme kiitollisia jäsenyydestäsi varsinkin, koska jäsenmaksut ovat tärkeä yhdistyksemme tulonlähde. Lisäksi toivotamme vapaaehtoiset lämpimästi mukaan edistämään toimintaamme, kukin lahjojensa ja kykyjensä mukaan!

Kiitos tuestasi jäsenenämme!

Vuodenalkuterveisin