Yhteisten varojen tuhlausta ja yhden ryhmän palvontaa

Kesä on monille mukavaa aikaa. On aurinkoa ja lämpöä, voi harrastaa monenlaisia mielenkiintoisia asioita. Lomaakin vietetään mieluusti kesällä, matkustellaan, nähdään uusia paikkoja ja saadaan mieltä piristäviä kokemuksia.

Ennen Suomi oli siinä mielessä matkustajalle turvallinen, että ei tarvinnut kohdata mitään laajaa poliittista kampanjaa, jolla hyökätään hyvin ärsyttävästi arvojasi ja vakaumustasi vastaan. Vielä törkeämmäksi tuon hyökkäyksen sinua vastaan tekee se, että sitä kustannetaan yhteisistä varoista. Joudut siis maksajaksi arvoiltaan vääristyneelle laajalle ideologiselle kampanjalle, jota et todellakaan haluaisi kenenkään kiusaksi!

Toinen juhlii leveästi, kun toinen elää toimeentulon rajoilla

Miten päättäjät voivat olla näin sokeita ja vastuuttomia yhteisten varojen käytössä? Onko heidän mielestään oikeudenmukaista se, että yksi ideologinen ryhmä ja sitä edustavat järjestöt voivat uida rahassa ja juhlia mielin määrin samaan aikaan, kun Suomessa on paljon köyhiä ihmisiä, tukea vaille jääviä yhteiskunnallemme hyödyllisiä järjestöjä, monia ongelmia ja aidosti tärkeitä asioita, jotka pitäisi korjata niillä yhteisillä varoilla?

Yhteiskuntamme säilyy ja uudistuu tavallisen miehen ja naisen muodostaman perheen ja heidän lastensa kautta. Avioliiton tehtävä on suojella ja lujittaa tätä yksikköä. Perhe on yhteiskuntamme tärkein perusyksikkö. Kun perheet voivat hyvin, voi koko kansakunta hyvin. Tämä on ikuinen yhteiskunnallinen totuus. Yhteiskuntamme vakaan perustan rikkominen ja rapauttaminen aiheuttaa turvattomuutta, joka näkyy nuorissa ja lapsissa. Lapset ja nuoret tarvitsevat vakautta, jatkuvuutta ja turvallisuutta, ei mitään normaalia ajattelua ja arvomaailmaa sekoittavaa ideologista toimintaa, jolla on vakavat haittavaikutukset terveydelle.

Mitä pitäisi tukea?

Kaiken taloudellisen tuen, oli sitten kyseessä valtio, kunta tai elinkeinoelämä, tulisi kohdistua yhteiskuntaamme ylläpitävään, rakentavaan ja samalla myös arvostettavaan toimintaan. Näin vahvistamme ja tuemme yhteiskuntamme tervettä kehitystä ja kaikkien kansalaisten hyvinvointia. Yhteiskuntamme terve kehitys antaa uskoa tulevaisuuteen aikuisille ja turvaa myös lapsille.

Suomella on paljon ongelmia ja korjattavia asioita, joita on myös listattu tarkemmin jo eduskuntavaalien alla. Monet niukasti toimeentulevat tai köyhyydessä elävät perheet katselevat voimattomina sivusta ihmeissään, kun heidän ahdingosta piittaamatta valtavia summia samaan aikaan käytetään Pride-juhlintaan. He eivät todellakaan koe oikeudenmukaiseksi tai tasa-arvoiseksi yhteisten varojen käyttöä tuollaisiin pervouden erilaisia muotoja esitteleviin juhliin. Heidän pahaa mieltään lisätään vielä sanomalla, että olkaa hiljaa, tai olette muuten homo- tai transfobisia! Heidän asemastaan voi vain ihmetellä, miten kukaan kehtaa kutsua vähemmistön korottamista juhlinnan aiheeksi ”tasa-arvoksi”?

Kaikki järjestöt samalle viivalle

Kaikki lukuisat Pride- ja HLBT-järjestöt pitäisi laittaa samalle viivalle muiden kansalaisjärjestöjen kanssa: Ei valtion tai kunnan tukia, vaan tulkaa toimeen jäsenmaksuilla ja yksityisten ihmisten lahjoituksilla. Loppuisi mieletön yhteisten varojen tuhlaus juhlimiseen yhteiskunnallemme haitallisilla asioilla ja nuorille haitallisen sukupuoli-ideologisen propagandan laaja levitys. Säästyneillä varoilla voisi tehdä paljon hyvää Suomessa, esimerkiksi hoitaa sukupuoli-ideologian vahingoittamia nuoria.

Lainsäädäntöön tiukennuksia

Nämä järjestöt ovat niin vakavasti lasten ja nuorten terveydelle haitallisia, että valtiovallan tulisi säännöstellä niiden toimintaa ja kieltää kokonaan haitallinen alaikäisiin kohdistuva toiminta.

Näyttää hyvin aiheelliselta myös tehdä tarkennuksia Suomen lainsäädäntöön julkisten varojen käytöstä niin, että julkinen valta ei voisi myöntää mitään varoja järjestöjen juhlintatarkoituksiin ja myös tämän säännön kiertäminen olisi rangaistavaa varojen väärinkäyttöä.

Yhteisten varojen käyttö sateenkaariliputuksiin ja vain pientä osaa kansasta edustavaan kalliiseen Pride-juhlintaan ei ole hyväksyttävää. Olisi perusteltua laatia uusi tarkkarajainen laki siitä, mihin julkisia varoja voi laillisesti käyttää. Julkisten tukien tulisi perustua yhteiskuntaamme säilyttävien ja suojelevien asioiden tukemiseen. Ellei kyseessä ole yhteiskunnallemme ja sen säilymiselle edullinen asia, se ei edistä Suomen ja koko sen kansan etua. Samalla voisi tehdä rangaistavaksi julkisten varojen lain vastaisen tuhlailevan käytön biletys- ja juhlimistarkoituksiin. Olemme kaikki nähneet liiankin monta esimerkkiä yhteisten varojen tuhlailevasta käytöstä.