Upea Aito avioliitto -syystapahtuma Jyväskylän Paviljongissa la 26.9.

TÄTÄ ET HALUA JÄTTÄÄ VÄLIIN!

Upea Aito avioliitto syysjuhla Jyväskylän Paviljongilla 26.9. klo 14.00-17.00. Varaa paikkasi pian. Ohjelmaa ja upea kattaus: alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. Juhlistamme yhdessä kampanjamme saavutuksia ja kerromme tulevista suunnitelmista. Varaa paikkasi ostamalla illalliskortti verkkokaupastamme 30 euroa.

PAIKKA: Jyväskylän Paviljonki (Lutakonaukio 12, Jyväskylä).
AIKA: Lauantaina 26.9. klo 14-17.
HINTA: 30€ / hlö, hintaan sisältyy osallistuminen, alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka.

Ilmoittaudu ennakkoon ma 21.9. mennessä hankkimalla illalliskortti (30€/hlö. sis. alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka) Aito avioliitto –yhdistyksen Holvi –verkkokaupassa TÄSTÄ LINKISTÄ

Maaliskuussa Vantaan tiedekeskus Heurekassa liikkeelle laukaistun kansalaisaloite kampanjan viimeinen nimienkeräyspäivä on virallisesti 29.9. Kansalaisaloite avioliiton säilyttämiseksi miehen ja naisen liittona on kerännyt pian 85 000 nimeä. Epäilijöiden mielestä aloitteella ei ollut mitään mahdollisuutta saada eduskuntakäsittelyyn vaadittavaa nimimäärää. Toisin kävi. Kansalaisaloite viedään eduskunnan käsittelyyn. Nyt on aika katsella yhteistä kampanjataivalta kiitollisin mielin, sekä katsoa toivorikkaasti eteenpäin siihen mitä niin kansalaisaloitteen kuin yhdistyksen toiminnan merkeissä.

Tapahtumassa kuullaan kampanjakuulumisia eri puolilta Suomea, sekä asiantuntijapuheenvuoroja ja valtiovallan tervehdys.

OHJELMA

• Tervetulosanat ja tapahtuman juonto: Harri Saastamoinen, Aito avioliitto ry:n hallituksen jäsen.
  • Tervehdys. Ulkoministeri Timo Soini.
  • Avioliittolain muutos ei ole loppuun käsitelty. Kansanedustaja Päivi Räsänen (KD)
  • Miten tähän on tultu? Jukka Rahkonen, Aito avioliitto ry:n hallituksen pj.
  • Kampanja-aktiivien kokemuksia ympäri Suomen. Kampanja-aktiivi Reijo Ruotsalaisen videotervehdys Kokkolasta. Juontaa Tuulikki Tepora ja Susanna Koivula.
  • Mitä mieltä Suomessa saa olla? Tietokirjailija, tiedetoimittaja Marko Hamilo.
  • Lapsen oikeudet YK:n ihmisoikeusjulistuksessa. Dosentti Juha Ahvio.
  • Isä ja äiti – tutkitusti lapsen paras. Professori Tapio Puolimatka.
  • Kansalaisaloite lain ja eduskuntakäsittelyn näkökulmasta? Varatuomari Jyrki Anttinen.
  • Miten tästä eteenpäin? Pasi Turunen, Aito avioliitto ry:n tiedotussihteeri.
  • Tanssiryhmä FINLANDIA esiintyy.

LOUNAS

(Muutokset ohjelmaan mahdollisia)