Liity meihin

Täyttämällä alla olevan lomakkeen tiedot ja lähettämällä sen, liityt ilmaiselle postituslistallemme. Postituslistalla olevien henkilöiden tietoja ei jaeta ulkopuolisille tahoille. Saat noin kerran kuukaudessa tai tarpeen tullen lisätietoa tapahtumista ja toiminnan etenemisestä. Tutustu yhdistykseen lähemmin ylävalikon kohdasta “Tietoa meistä” tai tästä linkistä.

YHDISTYKSEN KANNATUSJÄSENEKSI voit liittyä maksamalla kannatusjäsenmaksun 20€ yhdistyksen HOLVI -verkkokaupassa. Saat tästä myös ohjeet paluupostissa. Tarkista siis sähköpostisi viestin lähettämisen jälkeen.

Kom med

Genom att fylla i och skicka iväg det nedanstående formuläret blir du vår stödmedlem. Det kostar ingenting och du förbinder dig inte till något. Ungefär en gång i månaden blir du uppdaterad om händelserna och om hur verksamheten framskrider. Bekanta dig närmare med föreningen genom att gå till “Om oss” (Tietoa meistä)  uppe i valfältet eller via den här länken.

Efter att du skickat meddelandet får du i ett svarsmeddelande närmare information om hur du kan bli medlem i föreningen om du så önskar.

Kolla alltså din epost efter att du skickat meddelandet.

Dina upgifter är fullständigt konfidentiella. Vi publicerar inte någon lista på våra stödmedlemmar utan personens eget tillstånd.