Liity meihin

YHDISTYKSEN JÄSENEKSI voit liittyä ostamalla joko varsinaisen jäsenyyden (40€, alennusryhmälle 30€) tai kannatusjäsenyyden (20€) yhdistyksen verkkokaupasta. Saat vastausviestin sähköpostilla. Tarkista siis sähköpostisi tilauksen jälkeen.

Yritys tai yhteisö voi liittyä verkkokaupassamme yhteisöjäseneksi.

ILMAISELLE SÄHKÖPOSTILISTALLEMME voit liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen tiedot ja lähettämällä sen. Saat noin kerran kuukaudessa tai tarpeen tullen lisätietoa tapahtumista ja toiminnan etenemisestä. Tutustu yhdistykseen lähemmin ylävalikon kohdasta ”Tietoa meistä” tai tästä linkistä.

Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.

Kom med!

Genom att köpa fullvärdig medlemskap (40€, rabatt grup 30€) eller stödmedlemskap (20€) i våra netbutik ska du bli vår medlem. Du ska få ett svarsmeddelande via e-mail. Kolla alltså din e-mail efter att köpa medlemskap.

Företaget eller samfundet kan bli vår samfundsmedlem.

Genom att fylla i och skicka iväg den nedanstående blanketten ska du gå gratis med i e-maillistan. Ungefär en gång i månaden blir du uppdaterad om händelserna och om hur verksamheten framskrider. Bekanta dig närmare med föreningen genom att gå till ”PÅ SVENSKA/OM OSS” uppe i meny eller via den här länken.

Dina upgifter är fullständigt konfidentiella.

Tästä voit tarkistaa yhdistyksen henkilörekisteriselosteen.