Koko perheen Aito-kulkue – avioliiton ja lasten oikeuksien puolesta! Osallistu koko perheen voimin!

Koko perheen Aito-kulkue (Perhemarssi) – avioliiton ja lasten oikeuksien puolesta! Osallistu koko perheen voimin!

Lauantaina 24.9 kokoontuminen Helsingin Senaatintorilla klo 13:30 Lähtö torilta klo 14:00

Kulkureitti: Aleksanterinkatu-Mannerheimintie-Kansalaistori. Kesto n. 1 tunti.

Kulkueessa käytettävät, yhdistyksen logolla varustetut käsiliput saatavilla kokoontumisessa (myytävänä 2 € kpl; Syysjuhlaan ilmoittautuneille ilmaiset).

Voit ladata kutsun kulkueeseen tästä, tulostaa sen ja käyttää sitä apunasi, kun kerrot kulkueesta ystäville, tutuillesi ja levität viestiä omalla paikkakunnallasi. Lisäksi sähköpostiliitteisiin sopivamman version kutsusta kulkueeseen voit ladata tästä.

Älä jätä väliin ensimmäistä Aito-kulkuetta  aidon avioliiton ja lapsen oikeuksien puolesta!

Ota yhteyttä/tarkemmat tiedustelut aito.avioliitto@gmail.com