Aito avioliitto ry:n pankki on muuttunut 1.9.2024 alkaen

Taustaa

Handelsbanken lopettaa toimintansa Suomessa. Se on myynyt osan liiketoiminnoistaan ja sen mukana myös asiakkuudet siirtyivät 1.9.2024 alkaen. PK-yritysasiakkaat ja yhdistykset on siirretty Oma Säästöpankki Oyj: n asiakkaiksi ja tämä muutos koskee myös meitä.

Uudet tilinumeromme

Pankin vaihtumisen vuoksi pankkitiliemme numerot ovat muuttuneet. Uudet OmaSP-tilinumeromme ovat:

Yleistili: FI88 4108 0013 0603 33

• Tälle tilille maksetaan jäsenmaksut, mainoskorvaukset ja tavallisesta verkkokaupastamme ostetut tuotteet. Jäsenmaksuille on viitenumero RF4314283033.

Lahjoitustili: FI80 4108 0013 0706 62

• Lahjoitustilillemme maksetaan nimen mukaisesti vain lahjoituksia. Tälle tilille ohjautuvat kaikki lahjoitukset, myös ne, jotka on maksettu lahjoitusverkkokaupassamme. Lahjoituksille on viitenumero RF2216484050.

Raha ja yhdistyksemme työ

Olemme yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Raha ei ole meille arvo itsessään, vaan välttämätön väline, että voimme toteuttaa käytännön toimintaamme.

Meitä motivoi tähän kansalaisjärjestötyöhön ennen kaikkea halu edistää hyviä, totuudenmukaisia ja oikeita asioita. Asioita, jotka ovat hyvin paljon yhteiskuntamme perustaa koskevia ja sitä säilyttäviä. Tavallinen miehen ja naisen muodostama perhe, avioliitto ja lapsen oikeus sekä isään että äitiin, ovat ajattomia välttämättömyyksiä terveelle ja elinvoimaiselle yhteiskunnalle.  Miehen ja naisen avioliitto ei ole ketään vastaan, vaan kaunis yhteiskuntamme peruspilari.

Tutut verkkokauppamme ja maksut niissä

Pankin vaihdos ei vaikuta verkkokauppojemme toimintaan. Maksut ohjautuvat uusille pankkitileille. Voit tukea työtämme usealla tavalla.  Yksityisille ihmisille helppo tie on antaa taloudellista tukea lahjoitusverkkokauppamme kautta:

aitoavioliitto.fi/lahjoita

Jäsenmaksujen maksamisen voi tehdä normaalissa verkkokaupassamme täällä:

aitoavioliitto.fi/liity

Yhdistyksemme mainostuotteilla voit antaa näkyvyyttä hyville ja oikeille yhteiskuntamme perusasioille. Täältä pääset tavallisen verkkokauppamme etusivulle:

aitoavioliitto.fi/verkkokauppa

Yritykset ja mainostaminen

Näitä yhdistyksemme verkkosivuja, joilla olet,  seurataan laajasti.   Pienellä mainoksella sivujemme alareunassa on hyvä mahdollisuus löytää tuotteille tai palveluille maksukykyisiä tarvitsijoita. Toivotamme yritykset ja yhteisöt tervetulleiksi liittymään yhteisöjäseneksemme sekä mainostamaan julkaisuissamme.

Tavoitat meitä helpoiten yhdistyksemme asiakaspalvelun sähköpostin info(ät)aitoavioliitto.fi kautta.

Olemme myös Facebookissa  https://www.facebook.com/avioliitto/