Sensuuria ja poliittista peliä

Uusi Suomi sensuroi blogitekstini ”Meidän isä synnyttää.” Sensuuri on aiheellisesti herättänyt ihmetystä. Osuin poliittisesti hyvin tulenarkaan aiheeseen. Miksi kukaan estäisi ketään kirjoittamasta siitä, etteivät miehet synnytä tai tule raskaaksi? ”Kuinka ikävää, sehän pilaa meidän häppeningin. Juuri kun saatiin kauan odotettu ennakkotapaus, jolla ratsastaa translain uudistukseen.”

Aivan käsittämätöntä, miten joidenkin tahojen ymmärrys on pimentynyt. Isot mediat kompuroivat peräjälkeen uutisoidessaan ”miehen olevan raskaana.”

Kuka luottaa tällaisten medioiden uutisointiin, nehän uutisoivat ihan mitä ja miten sattuu, jos se miellyttää niitä poliittisesti.

Nainen on raskaana. Sellainen nainen,joka kokee olevansa mies. Se, että hän on raskaana kertoo 100% varmuudella ettei hän ole mies. Miehille ei tule kuukautisia, he eivät ole raskaana eivätkä he synnytä. Jos joku muuta väittää, hän on täysin eksyksissä enkä kysyisi häneltä edes reittiohjetta lähimpään kukkakauppaan..

Perhe- ja peruspalveluministeri Annikka Saarikko (keskusta) kertoo olevansa valmis edistämään sitä, ettei sukupuolen juridisen vahvistamisen (=muuttamisen) edellytyksenä olisi enää lisääntymiskyvyttömyys. Lisää raskaana olevia ”miehiä”. Näin meillä Suomessa.

Aito avioliitto ry toimii terveen (biologiaan perustuvan) sukupuolikäsityksen puolesta Suomessa. Tule mukaan! Liity vaikka parilla kympillä Aito avioliitto ry:n kannatusjäseneksi.

Tässä kahdelta päivältä kuvakaappaussatoa.
IMG_0391IMG_0392IMG_0393IMG_0370IMG_0390

Kirjoittaja on Susanna Koivula